Kızlar hepinize teşekkür ederim. Gerçekten etrafımdaki insanlara kalsam sürekli karbonhidratla beslenecem. Sözde bebek kilolu doğsun diyeymiş! Bıktım bu durumdan bi maden suyunu bile abarttıkça abartıyorlar. Yok gazlı diye düşük yaparsın yok bilmem ne. Bu nedir ya! Gerçekten gebeliğimi rahat geçiremiyorum. Doktorun yasaklamadığı şeyi siz ne bilipte yasaklıyorsunuz! İçince de ben bebeği düşünmüyor oluyorum onların gözünde. Ya maden suyu alt tarafı.