8 aylik hamileyim ve ilk bastaki gibi migde bulantilarim ve bas dönmelerim geri geldi normalmi acaba bu? Kizimida dün ve bugün hissediorum ama eskisi kadar degil yani kücük bi kipirdama oluyo okadar. Aksam doktora gidicem kontrol icin ama cok endiseliyim biseymi oldu acaba kizima? Neden bukadar basim dönüyor ve migdem bulaniyo