26Merve ben kız diye tahmin etmiştim demi😂hayırla gelsin paşa..bende bi kız bi erkekten ziyade iki erkek veya iki kızı daha tatlı daha hoş buluyorum,aynı cinsiyet olunca birbirlerini daha iyi anlar daha uyumlu olur diye düşünüyorum yanlış olabilir tabi bence öyle..kızım var 8 aylık,yine kız hayali kuruyodum erkekmiş gözümün nuru demek ki böylesi hayırmış😍