ezgialya1 16 haftalık hamileyim. Kan ve idrar değerlerim pek iyi çıkmadı. İdrarda proteine ve kanda enfeksiyona rastlandı. Böyle bir sorun yaşayan var mı süreç nasıl geçti hanımlar
Serapveminikleri ezgialya1 Dr ne dedi ? Enfeksiyon için ilaç verir korkma ama protein için bilgim yok
Susamdidos ezgialya1 canım idrarda protein kaçağı yüksek tansiyonla birleşince gebelik zehirlenmesine yol açıyor ilk doğumum bu yüzden gerçekleşti şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum bunda da aynı sıkıntı var haftalık idrar takibi yapılıyor. Tansiyon içinde ilaç verdi doktorum
Tugceonur ezgialya1 idrarında ki protein miktarı 20 inçi haftalarında artarsa prekelmsı ( Gebelik zehirlenmesi ) sorunu yaşayabilirsin asla göz ardı edilmemesi gereken bir sorun . mutlaka tansiyonunu takip etmen gerekiyor
ezgialya1 Serapveminikleri bunları bugün dahiliye doktoru söyledi kendi doktoruma henüz gidemedik. Ama internette idrarda protein gebelik zehirlenmesine yol açabiliyor diye okuyunca korktum açıkçası