Asilbebek 3 kez kan alındı 3 de açtı acken alındı normalmi ? Tok kan vermedm sizde öyle miydi baya zaman geçti üzerinden aklima takıldı
ssnnmmm Asilbebek ilk alınan açlık şekeri o sıvıyı içtikten sonra alınan kanlar tokluk şekeri oluyor tokluk şekeri dedikleri yemek yemek değil o sıvıyı içmekten bahsediyorlar
060631 Asilbebek O şekerli sıvıyı içince yemek yemiş gibi oluyorsunuz, çünkü yemek yiyince de benzer etki oluyor, kan şekerimiz yükseliyor😉😊
Busra34ybg Asilbebek bende sıvıyı içmeden önce kan verdim ve içtikten 1 saat sonra kan verdim arada hiç bisey yemedim öyle olması gerekiyor çünkü
mercimeginanne Asilbebek ilk direk gidince kan veriliyor. Sonra içicek içiliyor. Öylelikle 2 defa daha alıyorlar birer saat arayla. Sendeki de böyle olmuştur büyük ihtimal :) bişey yiyip içmek yasaktı o içicekteki şekerle değere bakıyorlar
Tugba_0 Ben 30. Haftamdayım şuan 24. Haftamda açlık kan şekeri bide yemek yedikten 1 saat sonra kan verdim ikisi de normal dedi doktor kilonda normal şeker yüklemesine gerek yok dedi hiç bi sıkıntı olmadı