Tuba7234 Merhaba gebeliğimin 7 haftasındayım kahverengi lekelenmem oldu bu sabah bu durumu yaşayan varmı
Birtane2307 Tuba7234 bende yasadim o haftamda yerlesme lekesi dedi doktor ve progestan verdi ama herkesin bir olmuyor belki kesede filan kanama alani vardir mutlaka doktora gidip muayene olmalisin vakit kaybetmeden
merveklyc Tuba7234 Bende de olmuştu 5. haftada 7. haftaya kadar ara ara canım progestan fitil ve pruluton iğne verdiler önlem amaçlı geçti çok şükür. Önemli bişey de olabilir önemsiz de doktora gidersen bilgilendirir seni