Kızlar merhaba 8+3 günlük hamileyim 2 gün önce başka şehirde bir hastaneye gittim orda ultrasona girdim bebeği görme telaşıyla sarı akıntım olduğu şikayetimi doktora söylemeyi unuttum yaşadığım şehirde bu şikayetim için randevu aldım burda tekrar ultrasona girsem bebeğe Bir zararı olur mu acaba 2 gün arayla olduğu için tereddüt ettim