merveklyc Elifkylc Sanki var gibi ama kaç gün var adetine benim 6 gün kala çok silik çıkmıştı ama normal 5 liralık testti
merveklyc Elifkylc https://imgyukle.com/i/aAP698 benimki bu şekildeydi belki yardımcı olur canım kasık ağrım ve göğüs ağrım olmuştu bir de fazlaca
merveklyc Elifkylc https://imgyukle.com/i/aAP698 benimki bu şekildeydi belki yardımcı olur canım kasık ağrım ve göğüs ağrım olmuştu bir de fazlaca
Elifkylc merveklyc merveklyc o ağrılar bende de var ama emin olamıyorum yeni yeni mi tutunuyor hiç bilgim yok😔
Mervefdnc16 Elifkylc Canım var hamilelik hayırlı olsun benimde senin gibiydi hatta o kadar silikti ki altına telefon ışığı tutunca görmüştüm adetime 10 gün vardı 2 gün sonra tekrarlayınca birazcık daha görünür halde çıkmıştı var yani olmasa hiç çıkmaz 😉
Mervefdnc16 Elifkylc Eminim canım ama sen bilirsin adetin gecikince ver istersen kanı Neden korkuyorsun ki hissetmiyorsun bile
Sedamurat Elifkylc açıkcası ben çizgiyi gördüm hayalet çizgi falanda değil yani görülüyor bence git kan ver kuzum
Elifkylc Sedamurat bende gördüm ilk defa diğer aylar da bu testi çok yaptımm hiç ikinci çizgi görmedim ama yine de korkum varr abla 😔😔
Elifkylc Sedamurat kan verebilir miyim bilmiyorum adetimi beklicem olmazsam o zamn şüpheyle anca yaptırırım kan
sntn Elifkylc inşallah Allah kalbine göre versin üzülme yoksa da Allah en hayırlı zamanda versin inşallah 🙏🏼