Yenigelin234 Araştırıyorum genelde herkesin adet gunun hep 300 vs daha fazla yada benim 17 çıktı iki günde bir artıyor ama bir dusugum olduğu için korkuyorum.. benim gibi düşük beta hcgyle doğum yapan var mı merak ediyorum
Merveee6 Yenigelin234 benim adet günümde 90 çıkmıştı arkadaşımın 15 çıktı adeti geçtikten bi hafta sonra gayet sağlıklı bebeği oldu güzel artması önemli
minnakmina Yenigelin234 geç döllenme oldugu zamanda az çıkabilir herkesinki aynı olacak degil içini ferah tut önemli olan iki günde iki katına çıkması
Melikeelanur Yenigelin234 iki güne bir artıyorsa sıkıntı olmaz cnm yükselir zamanla inşallah benim adet günümde 1257cikmisti baya yüksekti
Yenigelin234 Cgdeem7 benim 17 çıkmıştı sonrasında yükselmeye başladı canim insAllah sende artışı takip et gebesin bence😍