Herkese merhaba 🌸
6+2 Hamileyim. Bizde çoktan başladı. Çocuğa kim bakacak düşünceleri. Her ne kadar çocuğuma ben bakmak istesemde, maddi ve manevi olarak çalışmam daha doğru görünüyor. Dolayısıyla çocuğuma 6 aydan sonra kocamın annesi bakacak.
Bu durum bilmiyorum belki de şu an çok duygusal düşündüğüm için kaynaklanıyor olabilir ama istemiyor üç pek fazla. Ya çocuğum onu daha çok severse, ona daha çok aşılırsa, bende huzursuz olursa. onu anne yurduna koyarsa çok üzülürüm. Zaten kayinvalidemin sevdiğim bi insan olduğu söylenemez. Sizler neler düşünüyorsunuz bu konuda. Düşünceleriniz çok değerli benim için..