Sema05 benım aslında 21 haftada renklide kesmeye baslamıs radyoloji cekmisti perinatoloji degıl sorun yok dedı bende dr gösterdim raporu okumadan sorun tok demıs imza kısmına baktı bişi demedi ben erken doğum riskim rahım taşımaması tedavısı görürken çocuk 3 hafta geriden hiç fark etmedi devlet derken 32 haftada gitmemle seseryana alınmam arası 30 dk