Ozge_h çok geçmiş olsun canım, ben de tedbir amaçlı kan sulandırıcı kullandırıyordu doktorum geçmişte düşük olduğu için. Geçen hafta adet kanaması gibi kanamam oldu. Kanama tamamen kesilene kadar bırak sonra başlarsın dedi. Hemen bıraktım. Lekelenmelerim de bitti, ben yine de korkumdan birkaç gün daha bekledim. Şimdi kullanıyorum. Belki her gün değil birkaç günde bir şeklinde devam ederim birkaç gün. Eğer tamamen pıhtılaşma çıkmadıysa her gün değil birkaç günde bir şeklinde kullan istersen.