Canım geçmiş olsun umarım yaşadığın düşük değildir. Ben iki kere yaşadım adet sancısından biraz daha yüksek ağrı ve parça parça kan pıhtısı düşüğün haftasının sonuna doğru da genelde en büyük parça düşer. Ancak böyle bir tehdit var ise sağlıklı bir gebelikse önlemek için yapılabilecek birşeyler vardır belki mutlaka çok acil doktora gitmelisin bozma moralini eğer sağlıklı bir gebelik değil se zaten durmaz ne yaparsan yap Allah acil şifa versin 🙏🏻