Ben ilk bebeğimi düşürdüğümde ilk başta leke oldu daha sonra şiddetli bir kanamaya döndü ağrısını sancısını tarif edemem doğum sancisina benziyor derler.. yani benim oyle olmuştu ağrıdan kıvrandım ve düşük yaptığımı bilmiyordum daha doğrusu gebe oldugumdan haberim yoktu adet dönemlerimde sancılı geçerdi bende adet oluyorum sandım Allahım kimseye yasatmasin ölüm gibiydi ..