Edaaa66 Arkadaşlar 34 haftalık bebek suyum gelmesi sonucu küveze alındı 😓 hiç bu durumu yaşayan varmı lütfen yazabilirimi doktor 1 hafta kalacak sadece dedi
miniklerimm- Edaaa66 korkma canım sakın ol stres girme anlıyorum çok üzgünsün ama bebeğim için güçlü dur bak sana tavsiyem özel hastaneye süt sağma makinesi vardır beslenme saati öncesi git sağ sütünü hemde artar bebegin için mama verme gaz oluyo nr kadar süt o kadar iyi birde bebeğinin senin beslenmek istedi söyle izin verirler 36 haftalık yaptım ve 1 hatay yattı kızım2 saatte bir şut sağdım götürdüm ben besledim
Buseyvz Edaaa66 maşaallah haftanız iyi benim 2 arkadaşım 35te doğum yaptı hiç girmedi onlarınki doktorunuzun da dediği gibi kısa sürede çıkar hayırlısıyla 🤗🤲🏻
Meloss37 Edaaa66 kuzum hayırlısıyla kısa Bi sürede çıkar inşallah bende 7 ay önce 36 haftalıken suyum gelerek doğum yaptım küveze girmedi oğlum ama doktorum girerse bile kalıcağı 1 hafta bile olmaz demişti inşallah tez zamanda kavuşursun yavruna❤️❤️🤲
Fer4h Canım korkma ikiz gebeler genelde o haftalarda doğum yapıyo hatta üçüzler 32 de yapıyo korkma bişey olmaz Allahın izniyle
nur94_ Geçmiş olsun kaç kilo doğdu , bende 35+4 bebek kanala girmiş heran doğum olabilir sancım var ve şuan kilosu 2.400 ciğer geliştirici yapılmıştı ama küveze girer mi bilmiyorum
Edaaa66 nur94_ bizimki refleksleri gelişine bırakacaklarını söyledi 1 hafta kalır demişti banada şu an daha 5 gün oldu zaman geçmiyor sanki bana
Eeezgi 33+2de doğum yaptım 16 gün kuvezde kaldı bebeğim, kilosunu ve beslenme alışkanlığı kazanmasını bekledik. Eve geldikten sonra o kadar hızlı toparlanıyorlar ki… 42 günlük oldu şuan hızla da toparlanmaya devam ediyor 🥰
yusufbebekk447 Çok mu küçük gördün mü acaba ben hep erken doğumdan korktum nedense hiçbir belirti ya da riskim olmamasına rağmen .Rüyamda hep erken doğum görüyordum o yüzden ben de pazartesi 34 oluyorum her hafta çok şükür doğmadı daha küçücük diyorum .Küçücük de değildir tabi 2500 vardır rahat .Siz de rahat olun 34.hafta çok kötü bir zaman değil .İyileşir çıkar.
Ayssmom Edaaa66 korkma benim görümcem 35te doğum yaptı suyu gelmişti bebek 3 gün kaldı çıktı şu an her şeyi çok iyi 3 hafta oldu 💁🏼♀️💜
Edaaa66 Ayssmom ya benim doktor herşeyi normal dedi 1 hafta kalacak dedi şimdi sürekli haftaya ondan sonraki hafta gibi sözler çıkıo agzından
Edaaa66 Ayssmom ya benim doktor herşeyi normal dedi 1 hafta kalacak dedi şimdi sürekli haftaya ondan sonraki hafta gibi sözler çıkıo agzından
yenianne140920 Edaaa66 Canım inşallah en yakın zamanda evine getirirsin bebeğini hiç üzülme 💕 Hangi sebebten dolayı böyle oldu her zaman erken doğum riskin mi vardı veya o gün çok mu yoruldun onu merak ettim