Canim ben 6+0 da basladi bulantilar ve kusmalar ne yaparsan yap gecmiyor. Ben suan 16 haftaya girdim dr bir ilac yazdi onu almayinca hala kusuyorum. Basta almamak icin cok ugrastim bana herkes bisey diyordu leblebi ye kraker ye su ic temiz hava diye. Ben deneyimlerimle sana sunu soyleyebilirim sadece temiz havaya vikmak biraz iyi geliyor onun diainda ama naparsan yap bos. Prilam diye ilac ben onu aliyorum rahatim kusmada yok bulantida.