bukabu Kızlar selam 28+1 oldum. Dün cok hareketli olan bebegim bugün hareket etmiyor neredeyse bu normal mi ? Düzensizliği devam eden var mı?
Buseyvz bukabu Benim öyle olmuştu hatta doktoruma gittim doktorum normal olduğunu söyledi gün içinde hissediliyorsa sorun yokmuş ne sıklıkla hissediyorsunuz
Mehlika_m bukabu aynı haftadayiz benimde dun öyleydi dun hiç hareket yoktu bitek akşam Bi iki defa hissettim bugün de etmemiş henüz
sugarfamily bukabu 28. Haftada vende yasadim 2 gun hic hareket etmesi hastaneye gittim erken olmasina ragmen nstye falan girdim bi problem gozukmuyor demisti doktor 2 gunden sonra tekrar eski hareketlerine döndü su an 31 deyim yine hareketleri yok gibi ne yapsam bilemedim🤷♀️
heyymomm bukabu öyle bir şey olduğunda çikolata yiyip solunuza yatın sessiz bir ortamda diyorlar o zaman tepki verirmiş🥰 bazen de siz gün içersinde çok hareketli olduğunuzda çocuk daha çok ve daha rahat uyurmuş o yüzden az hareket edermiş. gün içerisinde illa ki bir şekilde hissettirip ben burdayım diyorsa sıkıntı yok yani
bukabu Buseyvz normalde sabah uyanırken hissediyorum ve yemeklerden sonra hissediyorum ancak bu sabah hissetmedim uyanırken, kahvaltı yaptm hala yok.. 😟
bukabu sugarfamily çok sükür insan sürekli merak ediyor yani uyuyordur diyorum ama icten içe telaş sarıyor :(
Buseyvz bukabu Kabızlık vs yaşıyor musunuz kabızlık yaşadığım zaman bende de öyle oluyor hissetmiyorum sanki ya da çok azalıyor bu tabi kendimde deneyimlediğim bir şey, çikolata vs yiyip sol tarafınıza uzanın bir de öyle deneyin inşaallah hissedersiniz 🤗🤲🏻
bukabu bukabu Buseyvz doğru bende bazen öyle bi sertlik siskinlik olunca hissetmiyorum ama bu sabah öylr bişi yasamadım bi sola yatma yöntemine geçeyim insallah tekme gelir🙏🏻❤️
sumeyye60 bukabu Hareketli şarkı açın bebeğe dinletin benim oğlan tepki veriyor Barış Manço’nun Fransızca bir şarkısı var onu açınca hareketleniyor 🤗
bukabu sumeyye60 ay masallahhh deneyeceğim sükür bugün biraz oynadı yani tekme deil ama kıpraşma buna da sükür🙏🏻
Erentoo39 Panik yapma hemen 😊 hareket etmiyorsa aç karnını alttan üstten yandan sağdan soldan okşa gıdıkla hareket etsin ponçik 😊 konuş sürekli mesela 😀 bende işe yarıyor 2. Gebeliğim 23.haftamdayım
bukabu Erentoo39 oy maşallah ❤️ Biraz da öyle deneyeyim bnm ilk gebeliğim hemen ortalıgı velveleye veriyorm 🤣🤣 insallah sağ salim kavusalım hepimiz🙏🏻🥰