
Veya 
bir de şöyle koyayım

Kızlar bugün benim 7. Günüm transfer olalı (5. Gün Embriyosu) ve dayanamadım erken gebelik testi yaptım ilk idrarımla😳 başlarda bu silik bile yoktu (silik olup olmadığından da pek emin değilim ama…🙄) 5 dakika değil de bi 10 dakika sonra ortaya çıktı🥺😍 sizce varmı?