kızlar günaydın 🌺 23haftalık hamileyim dünde beri bebegın hareketlerinde yavaslama hissediyorum tekmesini atardı hareketlerını anlardım ama dünden beri cok az 😔 hastane cok uzak bide malum korona korka korka giidyrm hastaneye . Gitmeme gerek varmıı hastaneye varmı basına gelennn