Rabianida Bsmlh yo ben öyle anlamadım gerçekten rahat olun 😊başımdan geçen herşeyi her bilgiyi paylaşmak isterim çünkü burdan öğrendiğim çok şey gerçekten ❤️
Bsmlh Fatma12345 benımkı doktorumda canım özel muayenehane gidiyorum kendı yaptı özel laboratuvarda ama sol deger altından 3. Diye biliyorum her sonuç aynımı bılmıyorum ama🙈
Fatma12345 Bsmlh hmm hiç bir bilgim yok bu konuda pap a diye bı değer var omu acaba diye merak ettim çünkü benim o değer düşük çıkmıştı aynı değerden mi bahsediyoruz diye merak ettim
Eymenemine 2.hamileliğim yaşım 34 ikili test sonucum benimde riskli çıktı ama çocuğun bütün değerleri normal hatta 1 hafta önden gidiyo.doktorum korona olduğu için gidemedim başka Prof gittim amniyosıvısından yada kan alıp yurt dışına göndermekten bahsettiler psikolojik olarak çok bunaldım eşimle karar verdik yaptırmak istemiyoruz allah neyi nasip kıldıysa hayırlısı allahtan diyorum kendi doktorumla görüştüm sonrasında bi sıkıntı olmadığından bahsetti rabbim herkese hayırlı olanı nasip etsin sağlıkla inşallh
Lalihhhh Eymenemine zaten bu taramalara çok da güven olmuyor benjm temiz çıktı ama doktor 2 li tarama çok da şey ifade etmez dedi ayrıntılıda belli olur ve tabiki takdir bence bebekleri kucağımıza almadan bilemeyiz. Anlimiza ne yazildiysa o 😉
Lalihhhh Ys35 29 yaşındayım,30 olacağım nasipse ,4 ay sonra çok şükür hem 2 li tarama hem de ,,3 lu tarama temiz çıktı.
Mumyy Mutlumklnc inşallah ya ense kalınlığı normal çıktı içim ferahti ama burada görünce bir postta içime kurt düştü
Mutlumklnc Mumyy hiç kurt düşmesin anlıyorum normal şu an sürekli düşünüyorsunuz bişey ni var bişey mi oldu diye ama zaten bu testler tahmin üzerine o yüzden zehir etmeyin hiç kendinize ayrıca dediğim gibi yaşınız da çok riskli değil 🥰
Mumyy Mutlumklnc çok teşekkür ederim inşallah 😊ne kadar güzel ve olumlu yazmışsınız her şey gönlünüzce olsun 🌸
Mutlumklnc Mumyy aminn inşallah hepimizin gönlünce olur sağ Salim bebeklerimizi kucaklarımıza alırız 🙏
Thisbe Merhaba arkadaşlar 35 yaşındayım ikili testte yaş riski 1/435 çıktı dr Amniyosentez yaptır istersen dedi. Kafam karıştı diğer değerler normal ense ve burun kemiği… Sizler ne yapmıştınız
Aslina Thisbe ne yaptınız yaş riski için benim de 1:445 çıkmış diğerleri iyi doktor normal dedi ama bu nasıl bilemedim
gulin-35 Thisbe yanı bı demek oluyorkı 435 bebek dogursanız bır tanesı downlu olucak demek cok yuksek degıl bence