Kizlar merhaba, 35+0dayim. Bebegin hareketleriyle ilgili şöyle bi sorum var, maşallah hareketlerini hissediyorum gün içerisinde ama tekme gibi degil artik daha ittirme, dalgalanma gibi. Yerleri daraldıkça siz de hareketlerindeki bu degisikligi hissediyor musunuz? Bir de sanki gun icinde daha cok uyuyorlar artik sizin de oyle mi?
Hareketlerinde azalma yok olsa hemen doktora giderdim sadece sohbet amacli yerleri daraldikca hareket sekillerini benim gibi “ittirme” veya “dalgalanma” seklinde hisseden var mi buyrun gelin sohbet edelim.