Merhaba kızlar sizlere birşy danışmak istiyorum.Ben Ekim ayında düşük yaptım kızlar Kars’ta yaşıyorum,ama 2.5 aylık bebeğimi özel olmadığı için devlette düşük yaptım oda söyle lokal anestezi dediler ama suni sancı verdiler . 5-6 saat sancı çektim çok canım yandı bebek minik zaten kesesi çıkmadı bir türlü neyse sonunda kurtuldum derken bu acıdan o gece hastanede yattım. Sonra içim temizlenmişti sabah doktor baktı. Sonra evime gectim az cok iyiydim . 1 hafta sonra kontrole gittim. Bana magnezyum ilacı verdi o gece hastaneye kaldırıldım gene , meğer alerjim varmış ama nasıl nefes darlığı kalp ağrısı sonra diğer gece gene gene gene bir türlü kendime gelemedim covidde olmam imkansız çünkü eşim polis memuru ve görevdeydi o yüzden annem babam yanıma geldi İstanbul’dan ama onlar kronik olsa onlara geçerdi düşüncemiz vardı. Neyse Kasım’da İstanbula geldim . Enfeksiyon doktoruna gittim bir sıkıntı yok dedi.kadın doğuma gittim adam akıllı oda birşy yok cok acı cekmişsin ama normal doğum gibi yaptığın için iyi olmuş dedi ama neler çektiğimi o hastane odasında ben bilirim. Sonra eşimin babası vefat etti ve biz Malatya’ya gittik lohusa olarak adlandırılıyordum ve o üzüntüde üst üste geldi . Melisa çayıyla şifa buldum 1-2 hafta sonra baktım ki kalbim cok ağrıyor sanırım artık durmam gerektiğini anladım ve bıraktım . 2-3 hafta malatayada nasıl ayakta durduğumu hizmet ettiğimi hatırlamıyorum bile. İstanbula döndük, ve 2-3 orda kaldıktan sonra Kars’a geldik . Kalbim ağrıyor diye doktora gittim . Ama muane eko ekg holter koşu bandı sonucunda bile kalbimde birşy çıkmadı . Nefes darlığım ise ara ara oluyor . Dahiliye git dedi kalbimizi miden tetikliyor olabilir dedi gittim araştırmaya bu sefer o kadar bekledim bekledim. Kadın bana direk nexıum 40 mg koruyucu ve reforn diye şurup verdi . Tahkiksiz anlamadım derdimi de anlattım halbuki . Aldım içtim 2 haftayı gecti yalnız şu var ilaçlar sanki bana dokunuyor sanki fayda ediyor anlayamamıyorum. Doktora gitsen bir halt anlamıyorlar benimki %50 psikolojik olabilir mi bilmiyorum kalbim ağrıyor sırtım sonra eşim sürekli akşamları krem sürüyor Allah razı olsun iyi geliyor ama sürekli sürekli böyle mi olacak mide ağrılarım gitti ama dün gece kalbim gene cok ağrıdı derin nefes ise bana haram göğüs hastalıklarına gittim bu arada akciğerlerime ve nefesime baktı birşy yok dedi napcağımı bilmiyorum kardeşlerim bu durumu yaşayan varmı yada aklını paylaşmak isteyen bebek düşünüyorum ama korkuyorum inanın birşy olur diye bana sizce korkmalıyım mıyım yada beklemelimiyim rabbim herkese şifa versin ama benim sınavım cok acı oldu. Hala da devam