Ysmnbebek o arkadaş moderatör canım benim rahatsız olduğum arkadaşa yaptı yorumu uyarmış çok güzel bir şekilde ❤️ Hislerimin tercümanı olmuş. Ben anlatamadım o anltmış sağolsun. Kime kimsenin düşüncelerine saygısızlık edemez ben hissediyorum diyorsam aşalayıcı şekilde yorum yapamazsın katılmıyorsan sus beni üzecek derecede dalga geçer gibi cümleler hiç hoş değil yakışmıyor da bebek bekleyen bir anneye 😊 heyecan bu belki bizde yanılıyoruz ama bu bir paylaşım öyle hissediyorum yalanmı söyleyeyim.