Kızlar benim ilk doğumum olacak. Hastane çantasına yaklaşık neler konur biliyoruz ama Haziran ayı olduğu için bebeğe neler almak lazım yenidoğan olarak? Uzun kollu gerekir mi? Anne için gecelik mi mantıklı pijama mı? Kısa kollu mu alayım ne yapayım bilemedim. Kaçar tane almam lazım bunlardan bir de.
Yenidoğan 1 numara bezden kaç tane almalıyım? 1 numara ne kadar süre kullanılıyor, sonra ziyan olmasın? Yardımcı olur musunuz?