Merhaba kızlar,
Regl döngüm 28 gündür. 11 Ocak pazartesi günü adet tarihimdi. Bebek istediğimiz için hemen pazartesi akşam kan verdim. Değer 333 çıktı. Gebeliğimi öğrendim. Doktoruma sonucumu attım haftaya pazartesi muayeneye gelmemi söyledi. Bugün sağlık ocağına gebelik bildirimi için gittim. Gebe takibi yapan hanımefendi değerimin düşük olduğunu ve tekrar test yapacağını söyledi. Bir miktar üzüldüm. Kan verirken gerçekten değerim düşük mü diye sordum ve evet düşük dedi. 333 düşük bir değer mi? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Şimdiden teşekkürler.