tazeanne22 Çook heyecanliyim çok merak ediyorum bebeğimin cinsiyetini. 6+2 deyiz. Artık bebeğime alışveriş yapmak istiyorum. 😂🙈 Ne zaman belli oluyor cinsiyet ortalama? Sizin ne zaman belli olmuştu. 🌸
Purpura26 tazeanne22 12. Hafta da %85 dedi ama %100 demeye getirdi. Erkek bebek daha erken öğreniliyor
Tugcetugce42 tazeanne22 12-13 gibi belli oluyor ama hata payı olabiliyorlar kesin sonuç 16 haftalıkken belli oluyor canım
Kutbay 17 haftaligiz hala öğrenemedik ama erken tahminlerde yanılma payı çok oluyor o yüzden sıkıntı etmiyorum
Gul76 Ben 14+1deyim hala ogrenmedim enson gecen ayin 28de gitmistim bana subatta cinsiyete bakicaz dedi yani ortalama 15gun sonra ogrencem ve cok merak ediyorum 😊hatta dayanamayip başka bi doktorami gitsem bile diyorum
Msydn6 tazeanne22 benim ilk gebeliğimde 12 haftadayken öğrenmiştim erkek demişti demişmedi oğlum olmuştu 🤗 şimdi ikinci gebeliğim 22 haftaya kadar göstermedi bizde kızdır heralde falan dedik ama detaylıda ortaya çıktıki oda erkekmiş😂 yani bu tamamen bebeğe bağlı canım şans gösterirse artık 🤗
Havva 8+2 bende çok merak ediyorum☺️ Birde ikili tarama tam ne zaman yapılıyor acaba 11.hafta da randevumuz var. İki kızım var bu sefer daha bir değişimim bakalım ne olacak
umaydurununannesi tazeanne22 15de kız dedı 18de netlesor dedı o yuzden 18ı bekleyelım alısverıs ıcın dedık
ftmaslhn01 tazeanne22 6+2 de artık diyorsumuz bide beni düşünün 23+5 hala öğrenemedğim için bişey alamıyorum 😂😂