28+1 im canm ayaklarıyla orayı delecek gibi vuruyor bazen hareket bile edemiyorum sanki çıkacak gbi oluyor doktora sormuştm gayet normal çünkü ayakları aşağıda ve orada tekmeliyor dedi ayaklarıyla oramı elleriyle yukarıyı yumrukluyor bazen pert ediyor beni kızım ama babamzda dışardan seviniyor ooo bak nasıl vurdu ooo bak nasıl vuruyo diyor şapşik 🙈