Ben kullanmadım. Odada bir kapta içme suyu ya da kaynamış soğumuş su hazır olurdu hep bebek pamuğu ile temizledim suya batırıp sonra da pamuk ile kuruladim çok şükür pişik sorunu yaşamadım. Islak mendili sadece ( o zamm pandemi yoktu) AVM gibi yerlerde kullandım. Ama yine de bir tane pamuk ile kuruladim. Islak mendil nemli bırakıyor o nem de pisik yapıyor. Yoksa içerik olarak saf su ve pamuktan ıslak mendiller var . Yani siz illa ıslak mendil kullanacağım derseniz yanınızda pamuk hazır olsun nemi almak için mesela evdeki bir ıslak mendille bacağınızın üst kısmını silin( üst bacak bebek poposuna daha yakın histe daha yumuşak) teninizi sildikten sonra kurulama ihtiyaci duyacak misiniz bakın o zaman anlatabilirim belki demek istediğimi