Tugba61- benimde 6+1 ama ultrasonda duyamadik kalp atışını. Doktorum 2 3 kere denedi ama olmadı. Ama gözle gördük attığını gözüküyordu pitpit bir sey atiyordu. Doktorum ben gordum kalp atisi var haftaya gel dinleyebiliriz dedi. Hatta sana da gösteriyim dedi gosterdi bende gördüm 🙈 Cok şükür 😊 insallah sende hayırlısıyla duyarsin 🥰