Merinosunannesii Sedaerhan eşim sabahları kalkar kalkmaz kahvaltı yapamaz sevmiyor bu yüzden hazırlanıyorum 🤭🤭
Bittercikolata Sedaerhan benim eşimde sabah evde kahvaltı yapmaz böyle ufak bı sandviç veya ufak bı kahvaltılik hazırlar ise yollarim orda yer 🤗 ama uğurlamak için kalktığımda geri uyuyamıyorum 😂😂😂
Haticeyuce31 Sedaerhan sadece diyet yapıyorsa o zaman istiyor biraz tutmasi için onun dışında sabahın köründe hiyemiyorum diyor O yüzden norml zamanda istemiyor simdi diyet yapiyor mesela 7 de namaza kalkıyorum oyle hazırlıyorum namaz kiliyoruz sonra kahvaltısını yapiyor ama olursa ben rahatsiz olursam yorgunsam asla kaldırmaz kendi alir yer
Ayseege6156 Sedaerhan hamile olmadan önce tost yumurta filan yapıyordum yiyip gidiyordu hamile kalınca beni hiç yormadı sessizce kalkar giyinir ama ben yinede uğurlamak için kalkarım 🙈 eşim kuyumcu o yüzden kafam çok rahat dükkanda yapıyor kahvaltısını covidden dolayı korkum vardı hep dılarda bişey yenmesine yemek hanelerde filan iş yerlerinde yinede zorla yedirmeye çalışıyordum ama bu durum benim için daha iyi oldu tabi aklım kalmıyor en azından 🤗 fakat o gidince uyukuya dalamıyorum en az 2 saat geçiyor sizinde öylenmi dalma probleminiz var mı ben gibi 🤦🏼♀️
mmavi Hic belli olmuyor bazen esim kahvalti istemez bazen ben kalkmak istemem bazen kahvalti ederiz nasil denk gelirse 😅
Seymamuge Kahvaltı etmez uyanınca ama uyandığında bende uyanıyorum o hazırlanırken ben kahvesini yaparım evi toparlar kahvaltımı hazırlarım zaten saat 10 falan oluyor güne merhaba 😅
Esrahalit Sedaerhan kahvaltı yapmadan gitmez ağrım da olsa bazen hazirlatir bazen de uyandirir gider pisligine altı buçuk aylık hamileyim uyudugum iki üç saat bildiği halde kaçırır uykumu tartişsam bir türlü tartişmasam bir türlü
Vuslat23 Hayir uyumami ister esim sessizce giyinir cikar , cikarken opuyo uykum bolunuyo bide adama firca atiyom :))) 6 bucuk aylik hamileyim bu surecten beride hergun o hazirliyo kahvaltimi sagolsun…
Ayseur Sedaerhan suan eşime kahvaltı hazırladım yedi evden gönderdim mutsağı ortalığı toparladım eşimle bende kahvaltı yapıyorum, şimdide uzandım uyabilirsem 11e kadar uyucam 😂 her sabah böyle kahvaltısız göndermem zaten gidersede pandemiden dolayı dısarda kahvaltı yapamaz aç kalır🤷🏻♀️🤦🏻♀️
mirikelam Sabah namazdan sonra uyumamak bebeğin gelişimi için de çok iyiymiş o yüzden uyumamaya çalışıyorum. Eşim kahvaltı istemiyor ama oyalanıyoruz öyle birlikte kahvaltı yapmak çok güzel 🌺
tatlissannee Gün gün değişiyor ama haftada en fazla 1 kere kalmamazlık yapıyorum oda çok uykum olursa çünkü kendimde ilaç içiyorum bebişimi doyurmak zorundayım tekmeler geliyor yoksa🤣
Esra_Omer_21 Sedaerhan Sabah erken saat olduğu için yemek istemez ama sandviçini hem hazırlardım beyimiz kilo almış sözde diyeti girdi onuda bıraktık hazirlamayi😅