Kızlar merhaba ben 17 haftalık hamileyim ve 2 gündür öksürük baş ağrısı kusma burun. Tıkanıklığı ve ayak bel ağrısı var 2 gündür hiç bir şekilde uyumuyorum parol vesayre yeşil çay filan içiyorum ama bugün hastaneye gitmeye karar verdim bir yandan çok korkuyorum kovid 19 çıkarsam 2 aydır hiç bir şekilde evden çıkmıyorum lütfen bana dua edin dualarınıza talibim gerçekten şuan çok zor durumdayım sağlık açısından alllah kimseye yaşatmasın hamilelik te bu iki kat artıyor 😔🙋❤️