Denizzmom_ çok geçmiş olsun, kızınız hayırlı olsun 🌸 ben antalya’dayım ama ailem istanbul gültepe’de :) oraya geldiğim zamanlar Hatice hanıma giderdim ben de :) her iki hamileliğimin ilk muayenesini de tesadüfen onda gerçekleştirdim. gerçekten bahsettikleri kadar var. hanımefendi, işine odaklı, güleryüzlü bir insan. siz hikayede avicenna hatice hanım deyince tamam dedim bizim orası 😅 ne güzel tesadüf olmuş. tekrar geçmiş olsun, güle güle büyütün kızınızı 🤲🏼😍