39+6 dayım hala hiçbir belirti yok ne yapıcam bilmiyorum yürüyüş squat plates hurma ama hala hiçbir olağanüstü bir durum yok bebekte kanala inmemiş doktor suyun belli yerlerinde azalma var diyor bu cumartesi tekrar kontrol var normal çok istiyodum bide benim ilişkiye girince zorlanmam oluyor onuda aşarım diyodum ama bilmiyorum ne yapacağımı strese girdim bende doğum hikayemi yazmak istiyorum buraya rabbim herkesin yardımcısı olsun benim gibi olup bekleyen varmı