Mervemerve58 Merhaba anneler 18 haftalik olduk kızımla biz yalnız kilosu 230 gr dediler normalden biraz fazla bebegimin suyunada normalden biraz fazla ama simdilik endişelenecek bisey yok kontrolde kalmamz lazm dendi sıkıntı olurmu başına gelen varmı böyle bisey
bukabu Mervemerve58 kaç hafta gün önde oldugu önemli canım biraz fazladan bişey olmaz ama 24. Hftada seker kontrolünü yaptırırsın
Elifbc Mervemerve58 18. hafta için 230 gram çok değil standartlara göre normal kilosu. o haftalarda max 240 250 gram oluyorlar zaten.
ipkk22 Mervemerve58 ben 17 haftalıkken 210 gramdı bebeğim doktorum haftasına göre cok ıyı kılosu gelısımı edı smdı nasıl oluyor sızın kılosu cok
Bsmlh Mervemerve58 gram olarak cok iyi fazla degıl bence su fazlalığı için takıp önermiştir cünkü su fazla ise şeker düşünülür
Mervemerve58 bukabu şeker kontrolünde şeker çıkınca nasl olacak ne yönde tedavi izleniyor biliyirmusnuz
Tkurnaz Mervemerve58 18 haftamdayım dün gittim 160 gr dedi çok aşırı değil bence ama beslenmenize dikkat edin belki şekerle alakalıdır
bukabu Mervemerve58 eğer seker cıkarsa diyet veriyorlar canım diyetisyen, ekmek seker fln kısıtlama geliyor tahmin edersin. Ve sürekli seker kontrolü talep ediyorlar eğer cok cok yüksekse insülin veriliyor kontrolde tutuyorlar merak etme
Mervemerve58 bukabu teşekkürederim plesantanın önde olması ne oluyor onun hakkında bilginiz varmı ilk gebeliğim çok endiseliyim
edasaribek benimki 17 haftalikken 250 gr di simdi neoldu bilmiyorum insallah ilerde bir sorun teskil etmez