Madinanin-Annesi MaysaBade ben bebegimi bildigimden beri yatmiyorum oyle.wimdide airt ustu uyuyamiyorum.Sol tarafi uste uzmanlatr uyuyun duyor ama ben sag tarafi uste uyuyunca rahat oluyorum😬
Anne54 MaysaBade ben bazen çok az süreliğine yüz üstü duruyorum aşırı rahatsız etmiyor ama çok durmamaya çalışıyorum tabi 23 haftalığım 😊
bersu yüzüstü hiç yatmadım bende . ama sol tarafada zorla yatıorum mecburmuş diye sonra bi bakıom sağ tarafıma dönmüş yatıyoeum sağ taraf ve sırtüstü daha rahat ediyorum ..sol taraf işkence gibi . sol tarafa yatmasak nolur ki 🤔🤔
17ekiiimmmm bersu sol tarafa yatınca bebeğe kan akışı daha güzel gittiği için sola yatmayı çok öneriyolar