Kizlar çok ağrım var geç döllenme dedi doktor sat a göre 7 haftalık ama ultrason da 6 göründü doktor progestan ve iğne yazdı ağrılarını hafifletir dedi henüz ilaçları alma fırsatım olmadı doktorun odası da kalabaliklastigi için soramadım o an ne iğnesi diye başına gelen oldu mu içinizde igne kullanan yani parol hap falan değilde neden iğne merak ettim