Merhaba arkadaşlar ikizlere hamileyim 12 gün sonra doğumum olacak. Doğumdan sonra bebeklerimin gaz problemi olsun istemiyorum. Minimuma indirmek istiyorum,ne yiyip içmeliyim nasıl beslenmem gerektiği hakkında fikirlerinize ihtiyacım var paylaşırsanız sevinirim.