Nihanozturk emelztrk benim genelde sabahları kalktıgımda ayaklarım ve ellerim uyusuk oluyo gün icinde cok fazla yasamıyorum.Ama bel agrısına kasık agrısı flnda eşlik ederse ozaman belki dogum habercisi olabilir bnce cnm
DenizelikDikilita emelztrk hayir canim dogum belirtisi degil..doktorunda soylemistir belirtiler suyun gelmesi nisan gelmesi ve duzenli kasilmalar...digerleri son haftalarin verdigi rahatsizliklar