Minnosunannesi merhaba canım bende 20 haftanın ıcındeyım benımde agrıdı gittim doktora böbrekte genişleme varmış.Bebek büyüdüğü için oluyormus.Ve zayıf hamıle kalanlarda daha çok gözüküyormuş.Böbrek açıldığı ıcın intihap yapmıs idrar yollaroma ılaç verdi doktor daha ıyıyım.Sende bir git derim☺