cloverart Kubra64 2 sezeryan geçirmiş biri olarak sezeryan diyorum🌸 normal doğumda ne kadar sancı çekeceğim belli değil, ne kadar dikiş atılacak belli değil, belkide çok güzel geçecek oda belli değil..
SutlacimiYedimmiBen Kubra64 normal çünkü agrım sizin olmuyor sonrasında rahatca hareket edebiliyorum doğumun ilk gecesi yüz üstü uyuyabiliyorum 😍 başta çok sağlıklı ve normal olanı o tabi.Sonradan dikis yerine bastırma vs yok.
Fatmanur-3 Kubra64 Sezeryan düşünüyorum ve istiyorum normale cesaretim yok ve iyi mi kötü mü olacak bilemiyorum risk alamıyorum ☺️ hazal_prensesim2021
Mom053 hazal_prensesim2021 bende sezeryan isitorum isteğe bağlı olacak Ozge3747 kesinlikle size katılıyorum eski kadınlar çatır çatır doğuruyordu her şey değişti yendiğimi içtiğimi her şey değişti normal doğum artım zorlaştı ben de sezeryan isitorum
Mom053 hazal_prensesim2021 bende sezeryan isitorum isteğe bağlı olacak Ozge3747 kesinlikle size katılıyorum eski kadınlar çatır çatır doğuruyordu her şey değişti yendiğimi içtiğimi her şey değişti normal doğum artım zorlaştı ben de sezeryan isitorum
Ayseucn egeninincisii ben kilolu hamile kaldım bitene kadar da 100 kg eşiğine dayanmış olacağım büyük ihtimalle normal Doğum kiloluyken imkansız mı 🤷🏼♀️
Gamze-gmz egeninincisii ben gerci daha 5 haftalik hamileyim ama dusununce normal dogumda bebegi itemeyip orda sikiscak diye korkuyorum 🙈🙈🙈🙈
Ohaezgi cloverart kafamda deli sorular diyosun😂 bende böyle düşünüyorum daha doğum yapmadım 2 haftam var ama sezaryeni tercih ettim yarım saatte bitirir çıkarım hiç değilse dedim😂
Ohaezgi cloverart kafamda deli sorular diyosun😂 bende böyle düşünüyorum daha doğum yapmadım 2 haftam var ama sezaryeni tercih ettim yarım saatte bitirir çıkarım hiç değilse dedim😂
leyya_mnks cloverart sezeryan daha zor diyorlar ama nasıl oluyor biraz anlatabilir misiniz rica etsem? Bende normalden korktuğum için sezeryan düşünüyorum ama tam emin de olamıyorum.
egeninincisii Gngr_33 Hurma yedim, ılık duş aldım, yürüyüş yaptım, bol su içtim, squat yaptım düzenli olarak. Doğumum 39.haftada gerçekleşti.
smyra32 Gngr_33 hicbirsey yapmadım akışına bıraktım 41+1 de 4 kg doğdu kızım. Baya zorlandım hatta çıkacağına inancım bile bitmişti😄😄
Mandalina91 egeninincisii squata ne zaman başladınız? Arzu912 yaaaa çok güzel 😀 herkesin ayrı olur ama özellikle bağladığınız birşey var mı?
Mandalina91 egeninincisii squata ne zaman başladınız? Arzu912 yaaaa çok güzel 😀 herkesin ayrı olur ama özellikle bağladığınız birşey var mı?
AybukeA Doktorum uygun gorurse normal dogum istiyorum, hersey dogal yolla gerçekleşsin istiyorum. Tabi en önemlisi bebeğimin ve bnm sağlığım
AybukeA Doktorum uygun gorurse normal dogum istiyorum, hersey dogal yolla gerçekleşsin istiyorum. Tabi en önemlisi bebeğimin ve bnm sağlığım
Dilayysf Kesinlikle normal Doğum ilk çocuğumda çok rahat Doğum yaptım inşallah bunuda normal doğururum hayırlısı ile
Bahardali Sezeryan çünkü eklemsi riskim var kuvvetle ihtimal hayati tehlikeye girmeden bebek sağlıklı ise 35. Hafta gibi Allah nasip ederse doğum düşünüyorum. Birde oksopar kullanıyorum bu da 2. Sebep
Ebru-1990 Gamze-gmz ilk doğumumda acı dan değil korkudan bebek ordan nasıl çıkacak ben doğuramıyorum diye bağırmışım anneme 😂 ama sıkışmıyor Allah’ın izniyle ☺️ 2 normal doğum yaptım kadınlara bahşedilmiş en mükemmel mucize doğum bence ❤️ 3.ye 31 haftalık hamileyim sabırsızlıkla bekliyorum
Ebru-1990 Gamze-gmz ilk doğumumda acı dan değil korkudan bebek ordan nasıl çıkacak ben doğuramıyorum diye bağırmışım anneme 😂 ama sıkışmıyor Allah’ın izniyle ☺️ 2 normal doğum yaptım kadınlara bahşedilmiş en mükemmel mucize doğum bence ❤️ 3.ye 31 haftalık hamileyim sabırsızlıkla bekliyorum
Gzrilknur Kubra64 Kesinlikle normal istiyorum. Ssvd Sezeryan sonrası vajinal doğum )adayıyım. Geçen sene ocak ayında Sezeryan oldum. Rabbim ysşatmasın bi daha. Şimdi 13 haftalık gebeyim. normal için bekliyorum ❤
medineninannesi Gzrilknur hangi hastaneye gidiyorsun 12 yıl aradan gecmesine ragmen ben normal dogum istiyorum doktorum sezeryan diyor
mom24 Gzrilknur Merhaba bende 4 ay önce isteğe bağlı sezeryan oldum şuanda ssvd düşünüyorum fakat korkuyorum