Hayat1234 28+6 haftaligim son bir haftadır canım inanılmaz kahve istiyo bi fincan iciyorum yetmiyo kokusu müthiş geliyo varmı benim gibi olanlar 🥰
NilayRuya Hayat1234 içmeden kendime gelemiyorum geçen baya başım ağrıyordu o gün icmemistim yapıyım iciyim dedim iyi geldi valla🤗
Hayat1234 Efepelin negüzel hayırlısı olsun bende ogunlere varmak isterim biranönce sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allah
Hayat1234 NilayRuya neguzel ben kullaniyodum hamileyken icmiyorum canım istiyo ama sanırım istedikçe kahveye sarıyorum😂😂
Efepelin Hayat1234 geçmiş olsun neyse bardağın dolu tarafından bakalım vücudunuz uykusuzluğa hazırlıyor kendini diyelim
Hayat1234 Efepelin nekadar pozitif bir insansiniz gece gece moral oldunuz bana ben çok ümitsizliğe kapıldım bu ara geçmiyo günler çok zormuş hamilelik benim 3 cü unutmuşum valla zorluklarını sizin ilkmi?