İçimi dökmek için yazıyorum zaten idrar testine negatifi görmüştüm ama hep bi umudum vardı kanda çıkacak diye gittim kan verdim malesef olmadı. Hep zor süreçten geçtim bebek için 2 kere dış gebelik yaşadım tüplerim alındı çöz zor atlattım. Kendime geldim dedim artık zamanı doktorum iyiydi yumurta sayım iyiydi sperm sayısı iyiydi herşey yolunda diye düşündüm hep. Kendimi çok hazırlamıştım kesin oldu diye yine olmadı. Şuan o kadar kötüyüm ki bende eşim de yıkıldık çok umutluyduk. Bi imtihan daha bizi bekliyor…