Leilaasnl Merhabalar guzel anneler❤️🥰 ben iki gundur ki sezeryan dogum yaptim. Sirtimin sag tarafi chok agriyor ve nefes alip verdikce agri veriyor. Doktorum agri kesici soylemishdi. Onu ichtim ama hic bir shey olmadi. Nasil azalta bilirim bu agrilari?😪
neslihann87 Leilaasnl sezaryen sonrası çoğu kişide oluyo bendede olmuştu hatta nefesimi kesiyo gibi ameliyathanenim soğuk olmasından kaynaklı sanırım sıcak havlu veya sıcak su torbası koyun birde farmasinin ağrı kesici kremi var onu kullanmıştım
Mrn47 İbuflam diye bir ağrı kesici var türkiye de var mı bilmiyorum canım ama benim ağrılarıma çok iyi gelmişti. Benim de tam sağ tarafım 2 hafta felaket şekilde ağrıdı, ama şuan geçti Şükür 20 gün oldu geçti ağrım biraz sabır et canım sende