Aycan_akay54 37+3 haftalığız her gün bebeğim kıpır kıpır çok hareketli olurdu ama bugün çok az hareket etti 🙄🙄 sebebini anlamış değilim sizce neden böyle oldu az hareketleri
Guloyku2021 Aycan_akay54 geçenlerde benimde azdı hareketleri kontrolüm vardı doktora söyledim uyuduğun zamanlarda hareket ediyodur ogün farklı saatlerde uyuyup uyanmıştır dedi belki sizinde öyle olmuştur kötü düşünmeyin
Gizmolata Aycan_akay54 sağlık ocağında baktırabilirsiniz kalp atışını dinleyip rahat edersiniz🥰 ya da zaten kontrol gününüze 1 gün kalmış 1 gün erkenden gidip kendinizi rahatlatabilirsiniz♥️
Hnf97 Aycan_akay54 yarın git bence Allah korusun kordon falan dolanması da bazen yavaşlatiyo hareketi
Bbusraaa Canım yeri daraldıkça hareketleri azalır bende hep tedirgin oluyordum doktorum normal dedi eğer hareket varsa çok şükür sıkıntı yoktur ancak yinede aklın kalmasın bi kontrole git kordonuna vs baktır.
Aycan_akay54 Guloyku2021 hâlâ bekliyorum hareket etmesini 😏 belki hareket eder diye çok az hareket etti bugün bekli 3 4 defa
Guloyku2021 Aycan_akay54 yarında biraz takip edin yine azsa cumayı beklemeden gidin içinizde süphe kalmasın
Jldozgn Aycan_akay54 3-4 hareket az bence direk gidin. Benim doktorum aksam ustu saat 18:00’den sonra 10 hareket say 9 sayarsan kontrole gel diyor