2717_yagmur şu an 18+2 haftalığım ikinci hamileliğim diğerinde yaşamamıştım ama iki hafta önce dirseklerim dizlerim ellerim ayaklarım kaşındı hafif şişti hatta en son yürürken ayaklarım acıyordu 3 gün sonunda geçmeyince acile gittik kolestaz oluyormuş ondan korkmuştum . Tahlil yapıldı ama çok şükür bi şey çıkmadı vitaminleri kullanmayı bıraktım şimdi deneyeceğim onlardan da olabilir denildi bi süre birisini kullanıp bir süre diğerini kullanarak deneyeceğim . Ama 3 günden sonra azalarak geçti sonraki 2 gün içinde falan .