ratatosk Yagmuryumru 3 aydır kullanıyorum ama bel ağrısı yapmadı. Ama hamilelik sürecinde bel ağrısı yaşayanlar olabiliyor 2 si birbirbirinden bağımsız olabilir. Dr unuza danışın isterseniz
Yagmuryumru ratatosk benim ara ara oluyor da bugün daha fazla olmaya başladı yarın doktora gidince söyliyim bari