Merhaba güzel anneler sizlere sorum şu. Geçen sene 5 aylık hamileliğim sonlandırıldı folik asit yetersizliğinden gelişemediği için. 4 ay öncede tam hamile olduğumu öğrendim haftası geçmedi kanamam oldu düşük yapmışım bu ay doktorum tamam dedi herşey yolundaymış hamile kalabilirsin dedi folik asit sorunu yaşayıpta sonrasında sağlıklı bebek dünyaya getiren annelerimizden öneri bekliyorum. Aylardır 5 miligram folik kullanıyorum sağlıklı bebeğimiz olurmu. Vejeteryanım sadece balık yemeye başladım doktorum balık yiyorsan hiç korkma dedi. Son bişey daha sigara kullanan biriydim bu kez bu adetimden beri azalttım 4 gün oldu adetim biteli günde 5 taneyi geçirmedim yumurtlamam henüz yok daha 6 günüm var sigara hiç içmesem bundan snra geçmiş kalmış sayılırmıyım bir ay daha bekliyimmi. Geç evlendim yaş 34.