Diyabet hastasıyım günde 5 kez igne vuruyordum 1,5 ay önce bebegimi kaybettim şekerim çok yüksekti 300-500 keremde hep açlıklarım bile 250 üstüydü doktorum hamile kaldığım da çok yüksek olduğu icin kalbinin durduğunu söylüyor ama net bisey de yok kısacası şekerinize çok dikkat edin tavsiyem gerçi okuduğum kadarıyla sizlerin rakamları gayet iyi