Mommm444
Benim bebeğim doğumdan iki gün önce karnımda kasıldı. Yani bir yere toplandı, orda durdu sürekli. Endişelenmiştik hatta. Doğumdan bir gün önce kasıklarıma bıçak saplanır gibi anlık bir sancı girip gitti. Dakika tutmadım. Böyle sızlama gibiydi. Doğum yaptığım günün sabahı da saat başı adet sancısı gibi bir sancı ile uyandım. Zaten pembe bir su geldi az miktarda. Doğum olduğunu anladım. Ilık bir duşa girdim. Çıktığımda da hafif hafif sancılar yokluyordu. 10.00 civarlarında hastaneye gittim. 17.20’de normal doğum yaptım :)