Reyhan00 Esenhafsaduru ben kullandım genelde gebelere onu öneriyorlar doktor sadece bunu sana antibiyotik olarak yazarım demişti hamileyim diye
12333544 Esenhafsaduru ben diş ağrısından şuanda largopen kullanıyorum mecbur inşalah zararı yok dedi doktor
Esenhafsaduru Reyhan00 evet bende suan kullanıyorum da ondan sordm canm kac haftalık hamileyken kullandn peki
Esenhafsaduru caglanurr ben doktor kontrolnde kullanıyorm canm augmentin hamilelkte kullanılmasıngereken durumlarda verlen bi antibyotkms ama
Esenhafsaduru 12333544 bende hamilelikte mastit oldum o sebepten kullanıyorum biticek son 1 gün. Allaha emanet bebeklermiz sagamıyorum cunku gögsü bebek olmadıgı icin mecbr
Melike0642 Esenhafsaduru Bende kullanıyorum bı sakıncası yok dedi doktoruma danışarak kullandım dış ağrım için 😌
Esenhafsaduru Melike0642 bnde doktor kontrolunde yoksa parol icen insan degildim ama bazen öecbur kalınıyor iste 🤦🏻♀️🤗
Melike0642 Esenhafsaduru Aynen canım şuan 27 haftalığım parol icelebilir diyorlar ama onu bile içmiyorum bazen ağrılarım oluyor korkuyorum ama mecbur içtim bunu normalde bende içmem zorda kalmadıkça 😊